Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Wieliczka
Numer: StPr/25/0331
OBOWIĄZKI:
Pomoc w prowadzeniu rejestrów, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie danych do systemów informatycznych obsługiwanych przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Wieliczce, pomoc w bieżących sprawach administracyjnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Wieliczka


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny język”, znasz język angielski w...

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista / Specjalistka ds. administracji i sprzedaży

Dni pracy: dni robocze (poniedziałek - piątek) Godziny pracy: elastyczny grafik Tryb wypłaty: miesięczna, 5000-5500 zł brutto Twój zakres obowiązków Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura wydawnictwa i koordynacja obiegu informacji Obsługa sprzedaży prenumeraty czasopism w wersji papierowej i internetowej Udzielanie...

Asystent / Asystentka ds. księgowości i rozliczeń

Zakres obowiązków: Obsługa elektronicznych rozliczeń i ich przesyłanie. Wystawianie faktur oraz prowadzenie bieżących rozliczeń. Praca zgodnie z obowiązującymi procedurami bezpieczeństwa informacji. Wymagania: Wykształcenie wyższe. Gotowość do pracy zmianowej. Samodzielność, dobra organizacja czasu pracy. Umiejętność...