Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Brodnica
Numer: StPr/25/0496
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji spraw w zakresie działania komórki organizacyjnej do archiwum zakładowego stosownie do ustalonego terminarza; wykonywanie czynności związanych z obsługą skanera, faxu, kserokopiarki i innych urządzeń biurowych; przyjmowanie i podział korespondencji: rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie instrukcją kancelaryjną; przygotowywanie korespondencji z innymi jednostkami samorządowymi orz instytucjami; wykonywanie czynności kancelaryjnych na stanowisku; wpisywanie pism do rejestru korespondencyjnego biura; przepisywanie, adresowanie i wysyłanie korespondencji; przygotowywanie teczek spraw; przygotowywane zamówień dotyczących materiałów biurowych; realizowanie zadań punktu informacyjnego, w tym udzielanie interesantom informacji o rodzajach spraw załatwianych w Urzędzie Miejskim, udostępnianie interesantom formularzy wniosków, a w miarę ich potrzeb, kart usług dotyczących zadań realizowanych przez Urząd Miejski, udostępnianie interesantom materiałów promocyjnych, publikacji i czasopism dotyczących pracy Urzędu Miejskiego w zakresie przekazanym przez komórki organizacyjne.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

staż dla osoby do 30 roku życiaPożądane minimalne kwalifikacje kandydata:poziom wykształcenia: średnie;dotychczasowa wiedza i umiejętności: obsługa komputera;predyspozycje psychofizyczne i zdrowotne kandydata: wg wskazań lekarza.

Miejsce pracy:

Brodnica


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brodnicy

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...