Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/24/0698
OBOWIĄZKI:
-przekazywanie korespondencji miedzy wydziałami, obsługa urzadzeń biurowych, kompletowanie dokumentacji, wprowadzanie danych do programów komputerowych, czynny udział w pracach zespołowych w Wydziale, inne prace zlecone przez bezpośredniego przełozonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: sumienność
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obowiązkowość


Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....