Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Gniezno
Numer: StPr/25/0007
OBOWIĄZKI:
Obsługa komputera (MS Office), przyjmowanie dokumentów i korespondencji, wykonywanie drobnych prac biurowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: otwartość
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: życzliwość


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gniezno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktu opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych tworzenie połączeń danych z bazy graficznej z danymi komercyjnymi utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących produktów w...

Asystent / Asystentka ds. administracji

Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami. Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami. Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach. Aktualizowanie i tworzenie raportów. Wsparcie w prowadzeniu...

Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju

Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii ESG. Tworzenie raportów ESG zgodnie z przepisami. Analiza wskaźników ESG i identyfikacja obszarów do poprawy. Współpraca działów w celu implementacji strategii zrównoważonego rozwoju. Wymagania: Wyższe wykształcenie (ochrona środowiska, zarządzanie, ekonomia, prawo...

Asystent Wykonawczy

Pełnienie roli kontaktu między klientami, zespołem oraz stronami trzecimi. Prowadzenie korespondencji i zarządzanie kalendarzem. Organizacja spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz koordynacja zaplecza logistycznego i technicznego. Planowanie podróży służbowych. Zarządzanie wydatkami firmy. Tworzenie i redagowanie...

Specjalista ds. Administracyjnych

Realizacja zadań administracyjnych w Dziale Serwisu. Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie IFS (kontrakty, projekty, kadry). Zarządzanie ofertami i zamówieniami, w tym kontrola realizacji. Tworzenie zestawień w Excel i prezentacji w PowerPoint. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji. Wsparcie przy tworzeniu...