Praca: Technik prac biurowych


Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/0964
OBOWIĄZKI:
Technik prac biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

Praca przy monitorze powyżej 4h.Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Inspektor zespołu prezydialnego referatu wspomagającego

-Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji jawnej w Jednostce,-przyjmowanie dokumentów jawnych i przesyłek z Poczty Resortowej i przekazywanie ich do dekretacji,-przygotowywanie korespondencji oraz przesyłek do ekspedycji pomiędzy jednostkami Policji i Komendą za pośrednictwem Poczty Resortowej,-przyjmowanie i rozdział...

Asystent usług pocztowych

wg wniosku Wymagania inne:

Asystent do spraw księgowości

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Fakturzystka - pracownik biurowy

Wystawianie faktur, obsługa klientów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, e-mail. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: -Obsługa komputera Wymagania inne:

Fakturzystka

Wprowadzanie faktir Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: