Praca: Technik zespołu prezydialnego kpp


Komenda Powiatowa Policji w Grójcu
Technik zespołu prezydialnego kpp
Miejsce pracy: Grójec
Numer: StPr/25/0348
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Grójcu i jego Zastępcy oraz organizowanie pracy kancelarii Zespołu Prezydialnego KPP w Grójcu.2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Zespołu Prezydialnego KPP w Grójcu.3. Prowadzenie:- dzienników korespondencyjnych, dziennika podawczego KPP w Grójcu- rejestru akt prawnych KPP w Grójcu- rejestr postępowań wyjaśniających- ewidencji delegacji służbowych oraz ich wydawanie4. Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.5. Prowadzenie teczek zagadnieniowych Komendanta Powiatowego i jego Zastępców oraz Zespołu Prezydialnego.6. Obsługa systemu informatycznego Poczty Specjalnej.7. Przygotowanie korespondencji do wysłania wytworzonej przez Komendanta lub jego Zastępcę oraz Zespół Prezydialny.8. Odbiór Korespondencji - poczty Specjalnej od Wydziału Konwojowego KWP z siedzibą w Radomiu.9. Przyjmowanie i wydawanie pakietów z dowodami osobistymi dla Urzędów Gmin i Miast w Grójcu, Warce, Mogielnicy, Nowym Mieście nad Pilicą oraz Urzędów Gmin w Belsku Dużym, Błędowie, Chynowie, Jasieńcu, Pniewach.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Grójec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...