Praca: Technik


KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI
Technik
Miejsce pracy: Łódź
Numer: StPr/25/2909
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Komendy Wojewódzkiej PSP w Łodzi w systemie tradycyjnym i elektronicznym. Prowadzenie obsługi korespondencji za pomocą dostępnych narzędzi: platformy ePuap, e-doręczenia, poczty elektronicznej. Prowadzenie sekretariatu Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego PSP w Łodzi oraz jego zastępców. Wykonywanie kopii, skanów dokumentów wpływających do komendy, oraz rozsyłania korespondencji. Obsługi narad, odpraw, konferencji i spotkań organizowanych w KW PSP w Łodzi. Pomoc w prowadzeniu terminarza spotkań, narad i konferencji kierownictwa KW PSP w Łodzi. Bieżąca aktualizacja podręcznego spisu teleadresowego władz i instytucji szczebla rządowego i samorządowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i obsługa internetu


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : bardzo dobra organizacja pracy oraz łatwość i zdolność komunikacji werbalnej i pisemnej[Umiejętność 1] : doświadczenie zawodowe co najmiej 2 lata na stanowisku etatowym[Inne] : Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie w pełni praw publicznych. Osoba ubiegająca się o stanowisko nie może być skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Znajomość aktów prawnych: Ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Miejsce pracy:

Łódź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

APLIKUJ TERAZ

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...

Pracownik magazynowo-biurowy

Główne obowiązki: dbanie o odpowiedni stan zapasów magazynowych przyjmowanie dostaw i przygotowywanie wysyłek towaru wystawianie dokumentów magazynowych telefoniczna obsługa serwisantów Oczekiwania: doświadczenie na oferowanym stanowisku znajomość obsługi komputera, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SUBIEKT GT...