Praca: Asystent / Asystentka z j. angielskim


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Asystent / Asystentka z j. angielskim
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
  • Administracyjne wsparcie zespołu.
  • Korespondencja dwujęzyczna.
  • Tworzenie raportów/prezentacji po angielsku.
  • Organizacja spotkań i wyjazdów służbowych.
  • Komunikacja z zagranicznymi partnerami/klientami.
Wymagania:
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum B2/C1).
  • Min. średnie wykształcenie.
  • Biegłość w MS Office.
  • Samodzielność i zarządzanie czasem.
  • Kompetencje komunikacyjne.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane.
Oferujemy:
  • Konkurencyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia i kursy językowe.
  • Ścieżki rozwoju.
  • Międzynarodowe otoczenie.
  • Dodatkowe benefity.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych współpraca z partnerami zagranicznymi budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego chęci do rozwoju swojej kariery w sprzedaży na rynkach międzynarodowych sprawnej obsługi komputera zaangażowania w...

Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy! Swoboda istotna jest przede...

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

praca w systemie RAKS współpracę z innymi działami firmy sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami wysyłanie i wystawianie faktur archiwizacja dokumentacji sporządzanie raportów znajomość pakietu Office łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu zaangażowanie w...

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków współpraca z innymi działami firmy...

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zbiorczego rejestru zamówień...