Praca: Asystent działu zaopatrzenia


Aplikuj na stanowisko asystenta działu zaopatrzenia. Możliwość stałego zatrudnienia.
Praca w Kajetanowie. 
Asystent działu zaopatrzenia
Miejsce pracy: Kajetanów
oferujemy
  • wynagrodzenie uzależnione od umiejętności, od 4500-5000 zł brutto na start
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałego zatrudnienia
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
  • pracę w Kajetanowie
  • dodatkowe benefity m.in. karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
zadania
  • rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP/ COMARCH XL
  • w prowadzanie faktur do systemu ERP/ COMARCH XL
  • wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego na dziale magazynowym
oczekujemy
  • mile widziane wykształcenie wyższe
  • znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • mile widziana znajomość programów magazynowych 
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Działu Exportu z językiem niemieckim

obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych współpraca z partnerami zagranicznymi budowanie baz i ich weryfikacja współpraca z innymi działami firmy bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego chęci do rozwoju swojej kariery w sprzedaży na rynkach międzynarodowych sprawnej obsługi komputera zaangażowania w...

Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło aromatycznej kawy! Swoboda istotna jest przede...

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

praca w systemie RAKS współpracę z innymi działami firmy sprawdzanie wpłat, kontrola rozliczeń z klientami wysyłanie i wystawianie faktur archiwizacja dokumentacji sporządzanie raportów znajomość pakietu Office łatwość w nawiązywaniu kontaktów dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu zaangażowanie w...

Specjalista / Specjalistka ds. cenników

Twój zakres obowiązków: pozyskiwanie i przetwarzanie informacji do cenników koordynacja prac nad cennikami w zakresie harmonogramu, wersji językowych, spójności zawartych informacji oraz ich jakości zadania związane z prowadzeniem rejestru błędów w cennikach i formułowaniem wniosków współpraca z innymi działami firmy...

Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych i zbiorczego rejestru zamówień...