Praca: Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim


Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
  • Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy.
  • Przygotowywanie dokumentów.
  • Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim.
  • Zakładanie i archiwizacja dokumentacji.
  • Obsługa recepcji.
  • Kontakt z partnerami firmy (w tym międzynarodowymi).
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2/C1).
  • Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość pakietu MS Office.
  • Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • Przyjazną atmosferę w pracy w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością. A dodatkowo: chcesz rozwijać się w stomatologii, szukasz pracy, która...

Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

Aplikuj do nas jeśli: jesteś osobą która chce posługiwać się językiem obcym w pracy; znasz bardzo dobrze język angielski ; jesteś nastawi ony/a zadaniow o ; masz umiejętności budowania relacji z istniejącymi klientami ; jesteś pracowit y/a , sumienn y/a, ambitny/a ; lubisz pracę zespołową; lubisz pracę z zagranicznymi...

Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora; Przygotowywanie posiedzeń, narad,...

Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz...

Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów. Wymagania bardzo dobrą znajomość obsługi komputera; wysoki poziom umiejętności interpersonalnych; sumienność, komunikatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie.