Praca: Asystent ds. Rozwoju Produktu


Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Powstaliśmy w 1990 roku jako rodzinny biznes, który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą firmą. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Zapraszamy do aplikowania na ofertę pracy.
 
Jesteś na początku swojej ścieżki zawodowej, a może chciałbyś/-abyś zmienić branżę i zacząć od nowa? Nie czekaj, aplikuj, a my odezwiemy się do Ciebie :)
Asystent ds. Rozwoju Produktu
Miejsce pracy: mazowieckie / Cząstków Mazowiecki
Za co będziesz odpowiedzialny:
  • Katalogowanie części do samochodów
  • Uzupełnianie atrybutów dla towarów
  • Obsługa zgłoszeń w programie Service Desk
Czego od Ciebie oczekujemy:
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego i budowy pojazdów
  • Myślenia analitycznego​​
  • Znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Komunikatywności​​
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (głównie pismo, nieskomplikowane zwroty)
Osobie zatrudnionej zapewniamy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo
  • Miejsce pracy w Centrali firmy Inter Cars S. A. w Cząstkowie Mazowieckim
  • Motywacyjny system wynagrodzenia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Szansę na korzystanie z bezpłatnych szkoleń (językowych i technicznych) w godzinach pracy
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej
  • Benefity na korzystnych warunkach płacowych
  • System kafeteryjny
  • Rozbudowany pakiet narzędzi do pracy na stanowisku​
APLIKUJ TERAZ

Administrator / Administratorka Budowy

Obowiązki: Zarządzanie dokumentacją przedsiębiorstwa (archiwizowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą) Nadzór nad obiegiem dokumentów w firmie, jak i na budowie Prowadzenie rejestrów budowy (korespondencja, protokołowanie zmian, nadzór nad dokumentacją projektową)...

Asystent prawny / Asystentka prawna / Student prawa (IV i V rok)

Obowiązki: sporządzanie pism procesowych, kontakt z sądami, prokuratora i, urzędami i innymi instytucjami, współpraca z firmami i przedsiębiorstwami, obsługa korespondencji i spraw recepcyjnych. Poszukujemy osób: odpowiedzialnych, sumiennych, dobrze zorganizowanych, ambitnych, znających co najmniej jeden z języków: niemiecki...

Asystent/ka działu HR

Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów Zarządzanie bieżącą dokumentacją Współpraca z poddostawcami usług biurowych Wymagania: Doświadczenie w branży HR będzie dodatkowym atutem Dobra...

Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja dokumentów; Obsługa administracyjna...

Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów udziałem w negocjacjach umów zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach przetargowych obsługą formalno – prawną...