Praca: Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka


Professional Assistants HUB w PwC Polska łączy ponad 50 specjalistek. Nasze podstawowe zadania obejmują wsparcie administracyjne przydzielonych Partnerów i Dyrektorów oraz aktywne uczestnictwo w życiu firmy. W zespole Asystenckim jesteśmy dla siebie wsparciem i dzielimy się wiedzą i doświadczeniem oraz dbamy o konstruktywny feedback. Międzynarodowe środowisko oraz ciągły rozwój biznesu pozwalają na włączenie się w dodatkowe, ciekawe projekty oraz zdobywanie nowych kompetencji.

Do naszego zespołu poszukujemy:

 

Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka
Kraków
Twoja przyszła rola:
  • wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego,
  • zarządzanie kalendarzem, 
  • kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych,
  • organizacja podróży służbowych, 
  • rozliczanie wydatków służbowych,
  • wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
Aplikuj, jeśli:
  • posiadasz minimum rok doświadczenia w pracy jako asystent zarządu/wyższej kadry zarządzającej,
  • cechują Cię wysokie umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji,
  • masz bardzo dobre umiejętności organizacyjne, priorytetyzowania zadań,
  • charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, dyskrecja oraz umiejętność współpracy międzyzespołowej,
  • potrafisz pracować pod presją czasu, jesteś osobą odpowiedzialną z dojrzałością biznesową,
  • jesteś osobą samodzielną i decyzyjną,
  • znasz język angielski na bardzo dobrym poziomie.
Dołączając do nas zyskujesz: 
  • elastyczne warunki - hybrydowy model pracy, elastyczny początek dnia, workation, sabbatical leave,
  • rozwój i podnoszenie kwalifikacji - pełne wsparcie zespołu podczas procesu wdrożenia, mentoring, szkolenia, warsztaty, certyfikacja współ-/finansowana przez PwC oraz konwersacje z native speaker,
  • szeroki program medyczno-wellbeingowy - pakiet opieki medycznej, coaching, sesje mindfulness, wsparcie psychologiczne, edukacja poprzez dedykowane webinary i warsztaty, doradztwo finansowo-prawne, 
  • możliwość stworzenia indywidualnego planu benefitowego (wybór m.in. lunch pass, pakiet ubezpieczenia, concierge, pakiet weterynaryjny dla pupila czy masaże) oraz dostęp do kafeterii - w środku m.in. vouchery, zniżki na urządzenia IT i zakup samochodu,
  • 3 godziny płatnego urlopu w miesiącu na wolontariat,
  • dodatkowy dzień wolnego z okazji urodzin,
  • a kiedy polubisz to miejsce tak, jak my, możesz polecić znajomych do PwC.
Jak wygląda proces rekrutacji? 
  • zaaplikuj, 
  • porozmawiaj telefonicznie z Rekruterką Aleksandrą,
  • poznajmy się lepiej podczas rozmowy rekrutacyjnej z Twoim przyszłym przełożonym.
APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

Wykonywanie prac biurowych, przewidywany okres zatrudnienia 1 rok z możliwością przedłużenia, godziny pracy 08.00-17.00, Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu Uprawnienia: Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Outlook)...

Technik prac biurowych

wykonywanie prac biurowych, sporządzanie i prowadzenie korespondencji biurowej, obsługiwanie urządzeń biurowych, gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie, archiwizowanie dokumentów związanych z funkcjonowaniem referatu, obsługa sprzętu biurowego; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

prowadzenie księgi ruchu chorych, uzupełnianie karty pacjenta, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej pacjentów, wykonywanie prac administracyjnych Wymagania inne:

Sekretarka

Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzędu do działu CZR1.Obsługa poczty wychodzącej w formie tradycyjnej.Przygotowanie i...

Pracownik obsługi biurowej

Prace biurowe - archiwizacja dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Doświadczenie w pracy w archiwum zakładowym