Praca: Technik administracji


Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu
Technik administracji
Miejsce pracy: Opatów
Numer: StPr/24/0090
OBOWIĄZKI:
Obsługa urządzeń biurowych, segregacja i porządkowanie dokumentacji, prowadzenie rejestrów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

oferta stażu przeznaczona dla osób spełniających kryteria projektu EFS+ długotrwale bezrobotne (szczegóły u doradcy klienta)Staż na 6 m-cyBrak gwarancji zatrudnienia po odbytym stażu

Miejsce pracy:

Opatów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów z...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Dołącz do nas, jeśli dobrze radzisz sobie ze stresem, a problem jest dla Ciebie wyzwaniem, jesteś samodzielny w działaniu i posiadasz umiejętność podejmowania szybkich decyzji pod wpływem presji czasu, wyróżniasz się inicjatywą i odpowiedzialnością. A dodatkowo: chcesz rozwijać się w stomatologii, szukasz pracy, która...

Specjalista / Specjalistka ds. administracji w dziale eksportu

Aplikuj do nas jeśli: jesteś osobą która chce posługiwać się językiem obcym w pracy; znasz bardzo dobrze język angielski ; jesteś nastawi ony/a zadaniow o ; masz umiejętności budowania relacji z istniejącymi klientami ; jesteś pracowit y/a , sumienn y/a, ambitny/a ; lubisz pracę zespołową; lubisz pracę z zagranicznymi...

Rejestrator Medyczny / Rejestratorka Medyczna

Rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjenta Umawianie terminów świadczeń medycznych Udzielanie informacji dotyczących zakresu świadczonych usług Obsługa infolinii Przygotowywanie / prowadzenie dokumentacji pacjenta Dbanie o pozytywny wizerunek firmy Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi oraz personelem medycznym...

Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail Dyrektora; Przygotowywanie posiedzeń, narad,...