Praca: Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych


Ogłoszenie numer: 8916730, z dnia 2024-04-09

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Miejsce pracy: Poznań

 

Opis stanowiska

  • czynności administracyjne,
  • przygotowywanie raportów oraz sprawozdań, 
  • prowadzenie obszernych zestawień wewnętrznych,
  • weryfikacja dokumentów,
  • systematyczna praca z danymi klienta,
  • praca w obszarze oprogramowania klienta.

Wymagania

  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej(mile widziane),
  • wysoka samodzielność oraz sprawność w pracy,
  • zamiłowanie do pracy biurowej,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office (w szczególności programu Excel oraz SharePoint),
  • komunikatywność i otwartość,
  • systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy

  • pracę zespołową,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • długofalową współpracę,
  • szkolenie w zakresie stanowiska pracy, 
  • pracę „od zaraz”.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista w Dziale ds. Postępowań Administracyjnych w Departamencie Zakwaterowania

--- umowa na zastępstwo --- Biuro Prezesa AMW w Warszawie Oferujemy: ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00, stabilne zatrudnienie – umowa o pracę, możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów, pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku...

Młodszy Specjalista ds. Analiz i Raportowania

Praca w Szpitalu LUX MED Onkologia​ ul. Szamocka 6, 01-748 Warszawa. Twoją rolą będzie: Analiza potrzeb raportowych; Przygotowywanie nowych i modyfikacja istniejących raportów; Utrzymanie źródeł raportowych; Dbanie o jakość zbieranych danych; Współpraca z innymi Działami w ramach bieżących obowiązków i trwających...

Asystent / Asystentka Biura

Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych. Nasze oczekiwania: wykształcenie min...

Pracownik biurowy

wypisywanie faktur, przyjmowanie towaru, obsługa korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne:

Asystent kierownika budowy

PROWADZENIE DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ, POMOC PRZY NADZOROWANIU PRAC BUDOWLANYCH, POMOC PRZY ORGANIZOWANIU ROBÓT. Wymagania inne: